Ceník pronájmu Všechny ceny přehledně
Rádi Vám poradíme, který prostor by byl pro Vaši akci nejvhodnější a jak jej pro tuto příležitost upravit. Podle Vašich potřeb Vám připravíme individuální nabídku.
array(3) { ["name"]=> string(4) "Sál" ["premise"]=> string(3) "376" ["pricelists"]=> array(3) { [0]=> string(3) "457" [1]=> string(3) "372" [2]=> string(3) "455" } } string(0) ""
Sál


array(3) { ["name"]=> string(5) "Foyer" ["premise"]=> string(3) "453" ["pricelists"]=> array(1) { [0]=> string(3) "459" } } string(0) ""
Foyer

Doplňkové ceny a služby
Mobilní pódium systému Nivtec – 8 ks o rozměru 1×2 m
Možné složit na různé velikosti jeviště, nebo jako hlediště s elevací.
- 500 – 800 Kč / akce / v závislosti od velikosti
Projektor Panasonic PT-RW330, plátno full HD
- 200 Kč / akce
3x mikrofon ruční
- 200 Kč za 1 ks / akce
- stojany na mikrofony zdarma k pronájmu mikrofonu
Mix pult Behringer XENYX 1202
- 200 Kč / akce
Potřebná kabeláž (zdarma k pronájmu další techniky, která vyžaduje kabeláž)
Notebook HP ProBook
- 200 Kč / akce
Reprobox MACKIE Thump215XT
- 350 Kč / akce
Šatní stojany 3 ks (s ramínky)
- 100 Kč za 1 ks / akce
Bistro stolky 6 ks
- 100 Kč za 1 ks / akce
Flip chart (papíry + tužky)
- 200 Kč / akce
Při pronájmu v době trvání státních svátků je celková cena navýšena o 10 %.
Při využití prostor v kapacitě nad 60 osob činí paušální příplatek 1 500 Kč (úhrada náročnějšího úklidu sociálního zařízení, prostorů a zvýšený výdaj za energie) – jedná se zejména o akce soukromé, kde organizátor dopředu počítá s větším počtem osob.
Do celkového času pronájmu započtěte taky svou vlastní přípravu a balení po akci. Prostor vám bude zpřístupněn jenom po dobu pronájmu, kterou jste specifikovali.
Nejsme plátci DPH.
Na závazně potvrzenou rezervaci se vztahují storno podmínky ve smluvní výši:
- Zrušení pronájmu 15 a víc dní před akcí 0 %,
- Zrušení pronájmu 8 až 14 dní před akcí 50 %,
- Zrušení pronájmu 0 až 7 dní před akcí 100 % z ceny pronájmu.
Zrušení pronájmu z důvodu zavinění třetí stranou není účtováno. Smluvní podmínky je možné upravit na základě předchozí domluvy s klientem.
Poradíme vám

Využijte zkušenou produkční podporu našeho týmu
Pokud Vás zajímá něco dalšího nebo se rovnou rozhodnete svou akci u nás uspořádat, vyplňte kontaktní formulář níže nebo zavolejte vedoucí Vozovny a koordinátorce pronájmů Adrianě. Ráda s vámi domluví vše potřebné.
FAQ a fungování za provozu
Vozovna se nachází v obytném objektu, je proto potřeba brát ohled na místní obyvatele a naše sousedy. Reprodukovaná nebo i živá hudba, by se měla držet spíš v nižší zvukové hladině. Všechny akce musí končit před 22:00 kvůli nočnímu klidu.
Rádi Vám pronajmeme prostor k uspořádání oslavy, ale pro velké večírky doporučujeme spíše jiné typy prostor.
KC Vozovna sídlí v suterénních prostorech, které jsou z ulice přístupné po betonovém schodišti se zábradlím. V době otevíracích hodin pobočky Městské knihovny, která sídlí v prostoru nad KC Vozovna (v úrovni ulice), lze pro vstup do prostor Vozovny využít i výtahovou plošinu. Mimo tuto dobu je možné výtah zpřístupnit pouze po předchozí dohodě.
Celý prostor KC Vozovna je pak bezbariérový (široké dveře bez prahů). Toalety jsou standardně uzpůsobeny i pro návštěvníky se sníženou mobilitou.
V blízkém okolí Vozovny je možné využít placené parkovací stání (ulice Hartigova a Za Žižkovskou Vozovnou). Detaily ohledně parkování v zónách najdete na stránkách Magistrátu hl. města Prahy.
Technika ani zvukaře nemáme. Jsme ale schopni poskytnout základní technické zajištění akce. Konkrétní technické požadavky po domluvě. Jsme schopni technika poptat.
array(3) { ["name"]=> string(14) "Naše prostory" ["premise"]=> string(3) "all" ["pricelists"]=> array(0) { } } string(0) ""
Naše prostory

